Olen ollut muutaman päivän tosi kärtyinen ja turhautunut mutten tiedä mistä se johtuu :(

Olo on tällä hetkellä tosi raskas, enkä tiedä miten päin olisi.

Olen miettinyt syitä ja saatoin löytää muutaman. Listaan ne tähän itselleni:

- En ole mennyt ukkoni kanssa mökille vaikka hän on pyytänyt ja minun on pitänyt mennä

- Olin viimeviikon lauantaina baarissa kavereitten kanssa ja tuntuu että olin ihan saatanan kännissä, muistia on pois, morkkis tuli vaikkei ollut aihetta (välillä on vieläkin morkkista tai ainakin samanlainen olo)

- Olen ollut myös vähän väsynyt

- Turhaantunut siitä kun ukko vain pelannu pari päivää

- Eilen ja tänään tuntunut siltä ettei mikään kiinnosta

Muttakun minusta syy ei ole nuissakaan vaan se on jossain syvemmällä. Muttako en saa kaivettua kunnolla. Harmittaa ukkoni puolesta kun hän joutuu näistä kärsimään.

Itkinkin aamulla kun oli niin toivoton olo ja maha kivut kans oli osa syy.. Se paha olo kaivaa minua sisältä ja sitten se katoaa eli välillä on hyvä olla ja välillä ei. Mutta tämä turhautuminen kaikkeen, pelottaa ettei nämä tuntemukset lähe ikinä pois tai että nämä jatkuu pitkään.

Onneksi kaveri aiko tulla käymään niin jos saisin sille purettua jotain ja jos se syy sieltä löytyis tai voihan se olla ettei siihen ole syytä eikä minulla ole hätää. Kun minulla on ollut tässä viikon hyvä mieli kokoajan jne ja tuntunut että kaikki menee paremmin niin piti tämänki sitten iskeä.. Noo eiköhän se tästä jossain vaiheessa.