Olen taas epävarma vähän kaikesta. Ajattelin että tämä minun alakuloisuus johtuu flunssasta mutta kun tarkemmin mietin niin se ei johdukkaan siitä.

En tiedä taaskaan missä minun kuuluisi olla vai kuulunko edes mihinkään. Kuuluuko minun olla tällainen ja jos kuuluu niin miksi? Miksi minun päässä on taas kaikkea turhaa paskaa. Miksi mikään ei riitä? 

Olen epävarma kaikesta esim. itsestäni, suhteestani, kavereistani jne. En tiedä riitänkö oikeasti kenellekkään ja jos joku sanoo että riitän niin puhuuko se totta?

Ja kyllä, poikakaverillani on jotain timmejä ja isotissisien akkojen kuvia puhelimessa joista tulee olo että minunkin pitäisi olla sellainen. En tiedä mistä se johtuu, ehkäpä siitä kun tapahtu silloin se paska juttu. Mutta kun en mie ole sellainen enkä tule ikinä olemaankaan. Ihan kaikki asiat tekee minusta niin epävarman ihmisen etten tiedä enää mitä pitäisi tehdä ja miten pitäisi suhtautua asioihin. Olen taas alkanut epäilemään itseäni liikaa. On hirveän vaikea olla. 

Enkä tiedä miksi kyseenalaistan itseni, kaikki tekemiseni ja sanomiseni. Haluaisin taas vain kadota jonnekkin mistä kukaan ei löydä minua, kasata itseni uudelleen mutta kun tuntuu ettei sekään ole mahdollista.

Turhauttavaa että ensin kaikki on hyvin jne ja sitten tulee tämmöinen fiilis.

Mitä minun pitäisi sitten tehdä?

large-normal.jpglarge%20%281%29-normal.jpg