Huomasin taas että on jäänyt tänne kirjoittelu vähemmälle joten jos tässä nyt kertoisi kuulumisia.

Ukon kanssa saatiin asia vissii sovittua ja tietty mie ylireagoin hänen mielestään, mutta empä tiiä sitte.

Lapsenvahtina olin eilen ja tänään tunnin kaks pitäs olla, on ollut yllättävän rauhallista :D

Mutta nyt ukko lähti töihin ja sitten kun lapset menee mummolaan niin laitan kyllä musiikin huutamaan täysille ja keitän kahvia ja löhöän sohvalla ja otan aikaa itselleni :) Kaipaan omaa rauhaa vaikka sitä olen kylläkin saanut.

Eipä tässä nyt minun muistaakseni ole mitään ihmeellistä tapahtunut tai siis semmosta mistä pitäisi tänne kirjoittaa.

NIINJOO! Aloitin hiusten blondaamisen, en tosin kokonaan mutta punasen osan päälltä. Värin poisto tehtii ja kyllä näistä yllättävän vaaleat tuli kuitenkin. Sitten tehdä toinen värinpoisto ja jos ne ei vaalene tarpeeksi sen jälkeen niin pitää käyttää jotain blondaus ainetta, en uskalla kovin tuolla värinpoistolla alkaa värkkäileen kun muutenkin niin huonossa kunnossa nämä hiukset. sen jälkeen vois ostella kaikkia colormaskeja ja shokkivärejä, ekana ajattelin värjätä turkoosiksi tuon päälly osan. niin ja mulla on mustat alla (sitä en alkanu vaalentaan kun musta lähtee niin perkeleen huonosti) toivottavasti lopputulos on mieluinen, en malttais oottaa :)

Meikkaaminen ei ole taas onnistunu vähääkään. en ymmärrä miksi en saa kulmia piirrettyä taas samallalailla, tekis mieli nyppiä kaikki kulmakarvat pois, jos se ois sitte helpompaa. Mutta en uskalla. :D en tiiä sitten kyllä mitä pitäisi tehdä. Olen ottanut meikkaamisesta taas niin hirveät paineet itelleni ettei mitään rajaa.. Se ahdistaa ja masentaa ja saa tuntemaan itteni rumemmaksi entisestään ja olen ihan varma että kaikki muut on paremman näkösiä jne.

Vaikka minun ulkonäkö paineet on laantunu jotenkin niin välillä tulee silti vitun heikkoja hetkiä :c tekis välillä mieli jättää ukkoni sen takia niin ei tarvis miettiä että vilkuileeko se aina muita jnenjnejnejne.

Mutta eiköhän tuossa ollut tarpeeksi taas kerrottavaa. Vois koittaa kirjoittaa ajatuksia joka päivä tänne, hyviä ja huonoja. Ehkäpä se vähän helpottais.

large%C3%B6.jpglarge.jpg