Kyllähän mieki alan tästä lähtien tekemään ihan sitä mitä ite haluan, välittämättä siitä miltä muista tuntuu koska niin ne muutkin tekee. Enkä ajattelekko itteäni

En jaksa olla enään se ihminen joka ajattelee muitaki mutta kukaan ei ajattele minua. Nyt riittää oikeasti vittu.

Tuntuu että se olen aina minä joka tekee ja sanoo väärin. sittenkö mie sanon jostaki ni siitä valitetaan. ja jos en sano mistään mitään ja olen vain hiljaa niin sekään ei oo vittu hyvä. Ja se että jos olen pahalla päällä enkä lähe mukaan on itsekästä ja jos lähen sinne ja olen silti naama viturallaan niin siitä valitetaan sitten.

Minun pitäs kestää kaikki suoraan sanomiset mutta mie ens sais sanoa asioita suoraan koska niitä aletaan vähättelemään tai sitte otetaan itteensä.

Että terve vaan saatana taas. JA MINÄ OLEN ITSEKÄS?!!! huoh..

Tuntuu etten vaan vittu jaksa enää tämmöstä. Aina on kinaa jostaki ja kaikkea.. VITTU!! Ja tietenkinhän tämäki on minun syy.

Mie veän asioita yli ja siitä sanotaan mutta niin se toinenki tekee jako mie sanon että se vetää yli ni miten niin enhän mie fsdlöaj ebfgewföijakefjnhikolajnflkawekmdfWD.,!!!!!!!!!!!!

Ja se että sanotaan esim vaikka että nähdään 2 tunnin päästä niin siihenkään ei voi uskoa koska se ei vittu todellakaan mene niin. JA tästäkö sanoo niin otetaan itteensä ja alkaa miten niin muka kysely.

Voin kertoa että vituttaa ja aika huolella!