Hihii, toteutin eilen viiden vuoden haaveeni ja laitoin toisen kielikorun! :) (alla olevassa kuvassa EI ole minun kielikorut, en vain löytäny parempaa kuvaa)

Kyllä jännitti ihan sikana ja kävi enemmän kipeääkö tuo ensimmäinen mutta kyllä oli sen arvoista ja nyt olen tyytyväinen :)

Ainoa huono puoli tässä on vaan se etten pysty syömään kunnolla kun käy kipeää ja kieli tottakai turvonnut. Pilttiä, keittoja ja kaikkea pehmeää mutta onneksi olen saanut syötyä leipääkin vaikka kovin hankalaa se on. Meinasi jo eilen illalla alkaa kaduttamaan korun laitto mutta enköhän mie jaksa sen n. 2vkoa olla syömättä kunnolla tai siihen asti kun tuo turvotus lakkaa.

JA minulle tulee huomenna 10kk ikäinen pikkukissa, en malta odottaa! :) Toivottavasti Misse tottuu siihen jossain vaiheessa ettei tarvi sitä toista sitten laittaa pois. JA toivottavasti en lelli pikkukissaa pilalle niinkuin tämän isomman kohdalla tein ja nyt saan "kärsiä" siitä :D

Huomenna olisi meno psykokterapiaankin, ensimmäistä kertaa. Varmasti aamulla ahdistaa mennä sinne mutta en aijo antaa periksi vaan menen reippaasti sinne ja voinhan mie sanoa sille että ahistaa ja jännittää niin eiköhän se ymmärrä minua, hope so.

Toivottavasti saataisiin myös poikakaverini kanssa isompi kämppä mutta tuskin saadaan, En uskalla hehkuttaa siitä koska silloin sitä ei tunnetusti saa. Alkaa vain tämä minun yksiö tuntumaan tooosi pieneltä niin oishan se huippua saada eikä se ole kovin kaupungissakaan.

Paskoja juttuja en jaksa alkaa selittämään koska on niin hyvä fiilis nytten :) ainakin toistaiseksi

Kysymyksiä ja kommentteja saa ja pitää jättää!

-mimmma

thumb-normal.jpglarge-normal.jpgindex-normal.jpg