Oivoi, alkaa kärsivällisyys loppumaan sen akun ja korujen takia -.- Alkanu motivaatioki laskemaan sen tupakan lopettamisen kans ku ei se akku vissii tule ikinä. viimeksi meni 2vkoa että paketit tuli niin huomenna täpsähtää se kaks viikkoa siitä ku se on tilattu..

Pitäs treffata kaveriaki viikonloppuna, innolla kyllä ootan sitä :) Ukkoki lähtee mökille niin saa vähän omaa rauhaa.

Olen pelannu outlast kauhupeliä, ihan jees se on mutta välillä tuntuu kaikki niin vaikealta ku vaihtoehdot on kuolla, paeta tai piiloutua. Ei pysty taistelemaan vastaan ja vaikka omasta mielestä kerkeäis piiloutua tarpeeksi nopeaa ja ettei se joku nää niin se silti tietää missä mie olen ja muutenki tuntuu välillä niin hankalalta koko peli. Alussa tuli säikähdettyä ja huuettua pelosta muutaman kerran mutta nyt tulee huudettua sen takia että vituttaa :D Mulla menee aina hermot jotenki tosi herkästi ku pelaan. Pitäs cs:sääki pelata mutta ei jotenki jaksa innostaa.

movie.293x165.jpg

Tänään on tullu siivottua, ajattelin siirtää huomiselle luutuamisen kylläkin. Mukava olla puhtaassa kodissa ja jos joku sotkee niin se olen vain minä. Ei vituta nii paljoa siivota omia jälkiä ku muittenki jälkiä :'D

Väsymyski painaa päälle kokoajan. Vihaan tätä pimeää aikaa, se on aina ollu mulle niin pirun vaikeaa. Tuntuu ettei jaksa kirjoittaa ees tätä blogia ja ettei päässä liiku mitään vaikka aikasemmin mietin että on vaikka mitä kirjotettavaa :D

Ja tottakai kun olisin saanu aamulla nukkua pitkään niin ku ukko lähti töihin niin kissa alko huutamaan ruokaa ja sitte pätkissä nukkunu loppuajan. Toinen kissa juoksi pari kertaa minun päältä ja heräsin niihin, sitten tuo toinen huusi vieläki ruokaa ja joku penikka taas tömisteli tuolla rapussa -.- saivat pojat huutia ku nousin viimein ylös.. Toivottavasti huomenna ei ole sama homma aamulla sitten.

Jaaha jospa sitä menis sitte sohvalle loikoileen ja jos nukkuis pienet unet samalla :D