Kello on 4.34 enkä ole saanu unen päästä kiinni, ai miksikö? Siksi koska mietin liikaa.

En tiedä mitä minun pitäisi tehdä enää, olen vieläki ja kokoajan niin perkeleen epävarma kaikesta. En  tiedä kauan enää jaksan tätä. Ukko tekee minusta epävarman ihmisen, miksi? Ehkä kaiken tapahtumien jälkeen ja myös se n takia etten luota kunnolla ihmisiin. Ihmisillä on aina joku taka-ajatus tai ne ajaa vain omaa etuaan.

Itken, itken ja itken muutei tämä helpota. Tuntuu pahalta kun epäilen kokoajan enkä voi luottaa mutta sillekkin on syynsä. 

Pelkään niin paljon kokoajan ettei mulle jää halua elää elämää. Kumpa minua ei oliskaan, kaikki ois paremmin. Säästyisin näiltä paskoilta vaikka säästyisin kaikelta hyvältäki muttako tuntuu ettei minun elämässä ole edes ollut piiitkään aikaan mitään hyvää. Olen heikko paska ja se vituttaa ihan suunnattomasti. Mutta toisaalta sekin sopisi mulle koska ainako kaikki on ihanaa ja kivaa ja näin niin tapahtuu jotaki paskaa.

En enää tiedä missä itse menen ja mihin olen menossa. 

Olen myös miettinyt sitä että mitä jos tapahtuu uudestaan se etten jaksa "kilpailla" ukostani. Entä jos vain sanon heipat kun huomaan/tuntuu siltä että joku toinen yrittää. Mitä jos en vain enää jaksa ? Mitäpä jos en jaksakkaan enää yhtään mitään? 

Minusta tuntuu niin pahalta etten jaksa. Tuntuu että olen yrittäny ja antanu kaikkeni. Haluaisin vain olla onnellinen mutta miten mie voisin olla kun kokoajan sattuu niin perkeleesti? Miksi en pääse eroon tästä?!

Haluaisin olla yksin ja päättää kaikki siihen