Tiistaina tuli juopoteltua 7kaljaa ja meinasi olla ke heikko happi. Oksennus meinas lentää ja päätä jomotti perkeleesti vaikka join pari kuppia vettä ennen nukkumaan menoa. Olen huomannut että mitä vähemmän juo sen pahempi krapula tulee, miten se voi olla mahdollista?

Sain puhelimen huollosta keskiviikkona! :) olen tooosi ilonen siitä mutta sitten huomasin että takakansi taas natisee samallalailla niinkuin silloin kun se oli irronnut vähän. Ei  tietenkään ne voinu laittaa uutta takakuorta vaan kiinnittää sen niin tässäpä on lopputulos. En varmasti vie tuota huoltoon. Haluan nyt käyttää sitä.

Olen myös alkanut käymään salilla. Tosin en missään oikeassa vaan kaverin kellarissa tai jossain siellä on "kuntosali", eihän se mikään huippu ole mutta saapahan ilmaseksi treenata ja kyllä sielläki pystyy tekemään kaikki mitä pitää. Toivon vain ettei tämä innostus nyt lopahda ja olen kesällä suht. hyvässä kunnossa :) Pitäisi nyt vain jättää kaikki ylimääränen herkuttelu ja syöminen pois mutta en tiedä sitten miten se onnistuu. Kaksi kertaa olen siellä nyt käynyt ja molempien kertojen jälkeen on lihakset kipeänä, ei kivaa :D Eilen oli ihan mahtava fiilis kun huomasin että jaksan tehä enemmän mitä ajattelin ja molemmilla käsillä saman verran vaikka vasen on heikompi. Pientä huutamistakin tuli että jaksaa tehä.

Hmmhmm eipä kait mitään muuta ole tässä tapahtunu viikon aikana mistä kertoa tai ei ainakaan tuu mieleen. Hyvää sunnuntaita ja tulevaa viikkoa ellen kirjota sitten huomenna jotaki!

p.s näin mielenkiinnolla mietin että kuinka moni seuraa minun blogia? Paljon on lukijoita mutta kukaan ei ikinä kommentoi mitään :D