Tuntuu että kaikki on taas niin tasapaksua, tänään ois terapia eikä huvita sinnekkään lähteä ja kaikenlisäksi mulla on maha sekasin :o

En tunne olevani riittävän hyvä mihinkään enkä kellekkään. Kaikki tuntuu niin pahalta :/ Kaikki negatiiviset asiat painaa taas päälle ja rankasti.. Tuntuu ettei minusta ole tähän enää, en vain jaksa vittu näitä hommia! Olen niin kyllästynyt ettei mitään rajaa.

Tuntuu että suhdekki menee päin persettä ja että ero tulee kohta tai sitten tämä on vain minun päänsisäinen paha olo joka huutelee kaikkea paskaa tai sitten ei. Mitä jos olenkin oikeassa siitä että ollaan etäännytty vielä enemmän mitä aikaisemmin. En halua ajatella koko asiaa nytten, en halua itkeä tai tuntea syyllisyyttä mihinkään.

Ulkonaki sataa vettä tai räntää, ei paljoa mieltä sekään piristä. Miksi taas heti aamusta tunnen pahaa oloa ja itkua? Onneksi nämä on harventunu kuitenki mutta aika pahoina ne tulee päälle.. Samalla stressaa raha-asiat, suhde, minä itse jne. mutta onkohan minulla oikeasti stressattavaa vai kuvittelenkohan vaan kaiken?

No sen ainakin tiiän ettei huvita mikään eikä jaksa mitään

-mimmma