Se olis lenkkeily päivä tiedossa. Tuskin tulee käytyä mitään hirveää mutkaa mutta onhan se kuitenki jotain :)

En olis uskonu mutta mulla ainakin lenkillä käyminen piristää mieltä tosi paljon! Suosittelen kaikille joilla on masennusta tai muuten mieliala alhaalla ja vaikkei huvittais niin kannattaa käydä, se on sen arvoista! :)

Mulla oli eilen tosi vaikea olla itseni kanssa. Ihan niinkö olisin palannut entiseen ja murehtinut vain kaikkia asioita. Saattaa johtua siitäki etten ole vissiin viikkoon syöny lääkkeitä tai no mirtazapiniä olen mutta en lamotriginiä ja tuntuu ettei tuo mirtazapin edes auta enää. Tulee nukuttua iltasella 3h päikkäreitäki yleensä eikä onneksi vaikuta minun yöuniin mitenkään mutta onhan se vähän ihmeellistä silti. Ihan niinkö päivällä kävis joku iso virtapiikki ja sen jälkeen ei jaksa tehdä mitään. Pitäis varmaa terapeutin kans jutella tuosta, onneksi aika on ens viikolla.

Aloitin myös psykoterapiassa käynnin. 2kertaa olen käynyt mutta kyllä se tuntuu kivalta ja toivottavasti pääsen kaikkiin tavoitteisiini ja käytyä kaikki mahdolliset jutut läpi mikä ei enää haittaisi minun elämää ja saisin käytyä koulun loppuun josta sitten työelämään kiinni. Pääsisi maksamaan kaikki velatkin pois ja saamaan luottotiedot takaisin. Tietenki olisi hyvä mennä velkaneuvojalle mutta miksi en saa aikaseksi soittaa sinne?

Voisi jutella romotkella kaikista näistä asioista jos se vaikka helpottais. Huomennahan sinne pitäisi mennä ja onneksi se tulee hakemaan minut pihalta niin tulee mentyä varmasti ja saisi senki sitten kunnolla alotettua. Mikä siinä on niin hankalaa aloittaa tai mennä paikan päälle? miksi mulla pitää ahistaa muut ihmiset? Miten mie selviän missään työpaikassa jos jännittää ja ahistaa uus tilanne ? :o Eii kiva.

Mutta joo, pesukone pääsi huutamasta, laittaa pyykit ja lähteä raittiiseen ilmaan käppäileen!

Aurinkoista päivää kaikille! :)