Tunnen sen että valehtelet mulle, miksi teet niin?

Oletko miettiny etten ole mikään tyhmä, kerran menetit minun luottamuksen eikä se ole tullut takaisin. Mietitkö miksi ei?

Se johtuu sinusta ja sinun käytöksestä. Halusin vain että olet uskollinen muttei sekään onnistunut. Joskus tuntuu ettet ees yritä saada minun luottamusta takasin ja se sattuu helvetisti. Kuinka monta kertaa olen itkenyt sen takia. Tai monta kertaa siksi että oot saanu mulle pahan olon.

Ei osaa luottaa sinun sanomisiinkaan kunnolla, se on huomattu monta kertaa. Haluaisin vain että ymmärtäisit minua ja miksi suutun sulle joskus mutta tuntuu ettet ymmärrä. Et ymmärrä ja se sattuu helvetisti tai et ainakaan anna ymmärtää että ymmärtäisit.

Välillä epäilen riitänkö sulle edes vaikka sanot että riitän. Miksi se on niin vaikeaa?

Ja tuntuu että meillä on ihan omat elämät joihin me ei mahduta yhdessä.  Halutaanko edes mahtua?

Haluaisin luottaa mutta jotenki en uskalla. Rakastan sinua siitä huolimatta ja vaikka kirjoitinkin tällälailla.

Viet multa energiaa ja annat sitä. Toivottavasti meillä menee hyvin joku päivä ja voisin luottaa sinuun. Onneksi on myös hyviä hetkia.

En voi kuvitella elämääni ilman sinua <3

 

- mimmma

"the worst part? You broke my heart but yet i still love you with all the broken pieces"