Heelou pitkästä aikaa! :)

Mulle kuuluu hyvää, olen ollut pirteämpi osasto jakson jälkeen. Kun muistelee aikaa ennen osastoa niin se on aika hämärän peitossa. Niinkö olisin elänyt sumussa ja niin varmaan olenkin. 

Eniten minua huolestuttaa se että minun paino on noussut ja se häiritsee minua suunnattomasti. Huomaan kuinka jalkoihin on tullut lisää hyllyvää ja mahaan. Olen alkanut vähentämään ruokailuja koitan syödä vähemmän ja liikkua enemmän. Tuskin siinä onnistun mutta ainahan sitä saa yrittää vai mitä? :)

Piti tänään käydä kaverin kanssa lenkillä mikä yllätys yllätys peruuntuki koska lähti juomaan. Eipä se minua silleen haittaa mutta olisi mukava jos se pitäis sovituista asioista kiinni :))) mutta kun ei niin minkäpä sille voi. Olen myös huomannut sen että ainako minua tarvitaan niin minusta hyötyy jotain tai sittenkö on paska olla plää plää. Ja voin kertoa että se tuntuu pahalta. Koitan olla kaikille hyvä jne. mutta sitte mulle tehdään aina jotenki paskasti. Olen kyllästyny siihen ja kenenkään ei tarvi oottaa multa yhtään mitään. Jos kohtelee paskasti niin saa sitä myös takaisin.

En jaksa enää uskoa mihinkään sovittuihin juttuihin tai lupauksiin. Miksi uskoa kun aina saa pettyä? 

Mutta joka tapauksessa toivottavasti teille ei sattuisi tämmösiä paskoja juttuja, minä olen sen verran tottunut näihin ettei ne jaksa enää ees pahemmin vituttaa:)

T: mimmma

rgy-normal.jpgdf-normal.jpg