Näinhän tässä taas kävi että nukahdin hyvissä ajoin mutta heräsin sitten enkä saanut unta :c muutenkin nyt tullu oltua vähän lyhyemmillä yöunilla niin oisin halunnut nukkua nyt kunnolla ja herätä aikasin.

Jepjep ja 7.30 pitäs olla salilla, jää kyllä nähtäväksi.

Eilen alkoi terapia ja kyllähän se mukavalta tyväreltä vaikutti! Lähinnä nyt puhuttiin siitä että mitä asioita siellä sitten käsitellään ja ettei enää puhuta minun menneisyydestä kun olen sen niin monta kertaa läpi miettiny ja käyny ja ei ole mukavaa repiä taas haavoja auki. Päätettiin keskittyä nykyhetkeen ja tulevaisuuteen :) sekin on vain kerran viikossa. Pitäisi tehdä ens kerralle minä olen lappu jossa pitää kirjottaa oma näkemys itsestään ja jos ei keksi mitään niin onneksi ei tarvitse väkisin sitä 10 sanaa laittaa siihen. Mutta kyllä lähtökohta tällä hetkellä on parempi kuin vuosi sitten tai puolivuotta sitten :)

Kerroin myös yksinäisyydestäni että kun tuntuu ettei nuita kavereita oo tai on muttei tule enää puhuttua niille niin paljoa kaikkea ja se että kukaan ei ikinä jaksa tehdä mitään minun kans jne niin en miekään sitten jaksa pitää yhteyttä tai tehdä niitten kans jotain. Enkä myöskään ala siihen että olen vain tukipilari jolle sitten vuodatetaan kaikki murheet jne. Haluan ettää minun kans ollaan muutenkin tekemisissä ja joku tekis minun kans jotain mutta kun ei niin ei.. Enkä miekään aina jaksa mennä kylästelemään jonku tykö vaikka haluaisinkin .. En vain ymmärrä sitä että minut aina hylätään vaikka olen tukena ja tekemässä kaikkea toisten hyväksi. SILTI minä olen se joka jää YKSIN!

Tuli myös käytyä kirppiksillä joka vähän piristi mieltä :) eihän sieltä oikein mitään löytyny, yks toppi ja huppari ja takki jne ja MOKKARUUTUA! <3

Ukon kanssa menee ihan hyvin kai vaikka itellä on tämän pään kanssa ollut taas taistelemista. Kissoihin menee hermot jatkuvasti.

Enpä nyt keksi muuta puhuttavaa, kävis tupakilla ja jatkais makoilua jos se uni sitten sieltä tulisikin mutta tuskimpa