Sain viime viikolla lapun käräjäoikeudelta missä minulle hommattiin häätöä koska en ole tänä vuonna maksanut muka yhtään vuokraa ja tasauslasku on maksamatta. No ajattelin sitten että vaan tuo tasauslasku pitää paikkaansa ja tarkistin vielä tiliotteista että olen maksanut kaikki vuokrat tältä kuukaudelta ja niin olen tehnyt.

Soitin tänään sitten kassille ja ne sanoi että minun vuokrarahat on menny tasauslaskun pienennykseen ja että ovat laittaneet minulle siitä lapun. No en mie ole semmosta lappua nähnyt eikä sitä täältä kämpästäkään löytynyt että wtf?!

Ja sitten ei voi tehdä maksusuunnitelmaa vaan pitää maksaa koko summa kerralla jos meinaan tässä vielä asua.

Siis vittu ne ite ottaa minun vuokrarahat ja lyhentää sitä vesilaskua MUTTA ei voi tehdä maksusuunnitelmaa?!

Toivottavasti löydän uuden kämpän ukkoni kans ja vähän äkkiä. Tästä lähtien asun mielummin veneen alla kuin muutan kassin kämppiin! eihän tuo voi olla oikein, eihän?!

Niin ja sekin että minulle  tuli 1600e tasauslasku ja tarkastajat kävi ja sano että se pitää paikkaansa.. Ymmärtäisin kyllä jos minun koko suku täällä majailis jne mutta yksin olen ja välillä ukkoni kans...

MULLA HAJOAA PÄÄ JUST NYT!