On tullut poltettua sisällä ja en sitten enää kestänyt sitä hajua jne niin sain inspiksen että siivotaan koko kämppä lattiasta kattoon :)

Sain pestyä eilen verhot, seinät ja lattian. Eli kaikki muu oikeastaan tehty mutta vielä jos sohvan päälliset sais niin se olis siinä. Tietenki olisi hyvä käyttää mattokin pihalla tuulettumassa mutta en jaksa sitä sinne raahata ainakaan vielä.

Olen tuntenut oloni kipeäksi parin päivän ajan ja sain käytyä yhdellä sovitulla ajallakin (vaikka olo oli hirveä) mutta eilinen oli kaiken huippu. Siivouksen jälkeen meni maha ihan saatanan kipeäksi, alko pukkaamaan hikeä, oli kylmä ja kuuma yhtäaikaa, olin kalpea ja en meinannut pystyä edes suihkussa käymään koska tuntu että taju lähtee. Koitin juodakkin jos olisi helpottanut (en juo päivisin paljoa vettä) mutta ei tahtonut mennä alas. En tiedä sitten mitä tuo on ja mistä tuo johtuu ellei sitten siitä että olen tulossa kunnolla kipeäksi.

Olen miettinyt myös monta päivää että laittaisin kaksi 1,5litran limukkapulloa täyteen vettä ja koittaisin saada päivässä juotua ne tyhjäksi, jospa nämä finnit ja mustapäät vähenisi sillä. Mutta enhän mie tietenkään ole saanu aikaseksi sitä tehtyä :s

Olo on mitäänsanomaton taas vaihteeksi vaikka muutaman päivän olen ollut hyvällä tuulella. Eihän se positiivisesti ajattelu ole aina mahdollista tai tule hetkessä mutta nyt ei sitte tunnu niin miltään. Voihan se olla että kun en saanut eilen ajoissa unta ja heräsin vasta 11 maissa niin seki masentaa vähän ja muutamana päivänä heränny viimeistään puoli seitsemältä, mutta toivotaan että tämä tästä jäisi siihen aikasin heräämiseen.

Hyvät päivän jatkot vain kaikille jokka näitä minun juttuja jaksaa lukea! :)