Masentaa taas ihan vitusti..Miksi jokku on niin laihoja ja iso tissisiä? :c itekki haluan vittu!
Ja voishan tätä naamaaki tietenki korjata aika paljonki... ARGH, vihaan tätä tunnetta yli kaiken ja heti aamusta tietenki piti tulla.
Onneksi voin edes tänne purkaa tätä pahaa oloa.. ei jaksa enää kavereillekkaan sanoa mittään ku olen ihan tarpeeksi valittanu niille kaikesta. Tai ukolle, eilen tuli taas yöllä vähän kinaa mikä näyttää olevan jokapäiväistä paskaa..
AHISTAA
Kommentit