Tänään ollu tosi hyvä mieli ja tuntuu että ei asiat olekkaan niin huonosti mitä oon luullut.

Soskun asiat hoidettu ja kaiken kukkuraksi terapeuttini soitti että lääkäri laittoi lähetteen semmoseen johonkin juttuun mistä on apua minun epävakaaseen. Ilmeisesti joku ryhmä juttu tai joku semmonen, en itekkään tiiä :D se on vasta kehitelty mutta oishan se mahtava päästä sinne. Ehkä oppisin hallitsemaan omia tunteita ettei se ole sitä ääripäästä ääripäähän vaan löytyisi kultainen keskitie näille minun tuntemuksille :) Sitä odotellessa!

Muutenkin on ollut taas ihana ilma ulkona ja oli mukava käydä vähän käppäilemässä.

Harmi kun ei voi juhlia vuosipäivää rahatilanteen takia mutta toivottavasti sitten ens kuussa pääsee syömään ja ostamaan lahja ukolle. Mitäköhän minun kannattaisi ostaa? :o

Näihin kuviin ja tunnelmiin. Voisin pelata vähän cs:ää jos minusta tulis jossain vaiheessa hyvä siinä :D (Empä muuten olisi uskonu että innostun sitä pelaamaan.. mutta niinhän se kävi codinkin kans että innostuin ja olen itseasiassa aika hyvä siinä :D pitäis vain hommata uus pleikkari kun vanha hajos)