Oho siitähän on vierähtäny jo joku tovi kun olen viimeksi kirjoittanut. Mistäköhän aloittaisin

Kaikki tuntuu taas vaihteeksi turhalta eikä oikein mistään saa iloa. Uskon tämän osaksi johtuvan siitäkin että aloitin mirtazapinin uudestaan. Turhauttaa kokoajan ja tekisi mieli tehdä jotain muttako ei jaksa..

Terapeutti on perseestä, eilen meni koko aika hukkaan kun toisti että minun pitää käydä siellä jne ja alko pätemään minun lääkkeen käytöstä että ottaa pienempi annos vaikka otankin sitä siksi että mieliala kohenis ja sitten "enhän mie mikään lääkäri ole" ja sanoin että sovittii että otan 7,5 ja tarvittaessa nostaa sitä. Vittu että alko vituttaan. Entänään jaksanut vaivautua sinne, sitten loppuu jos loppuu ihan vitun sama. Tai jos ei lopu niin sanon ens viikolla suorat sanat sille. Vitun vittu.

Tuntuu nytkin ettei jaksa kirjoittaa kun väsyttää niin mahoton ja pää lyö tyhjää. Miten miekään jaksan mitään asioita hoidella tai ylipäätänsä tehdä ytään mitään. En muistanukkaan että tämä näin paskaa on ku alottaa lääkityksen.

Taidan tänään vaan suoraan hypätä siihen 15mg nin ei tarvi kärsiä taas sitten myöhemmin mutta toisaalta olen vielä enemmän pihalla kaikesta. Jos nostaisinkin ens viikolla sitten annosta.

Ei kärsis kyllä nukkumaankaan enää laittaa vaikka kovasti tekis mieli, ehkäpä tämä unirytmiki kääntyis sitten hyväski.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tekisi mieli myös lähteä jonnekki mökille miettiin rauhassa kaikkea juttuja mitä päässä nyt vähänki sattuu pyörimään.

Olen taas niin epävarma kaikesta.. Ainoa asia mikä on varma on epävarmuus, sitä mulla kyllä riittää, miksi tunnen näin? Tämä on ihan vitun perseestä koska en halua kokoajan miettiä että valehteleeko joku mulle ja tekiköhän se nyt tuon minua ärsyttäksensä jnejne. En vain saa nyt mistään iloa :s eikä tämä ole kivaa

Mietittiin kaverin kanssa että vuokrattais joku mökki viikonlopuksi ja menis sinne pällisteleen ja kuuntelemaan hiljaisuutta ja miettimään asioita. Toivottavasti tuo tapahtuu.

Eipä kai mulla sitten muuta asiaa ole, hyvät päivän jatkot!